Tryb i sposób załatwiania skarg i wniosków

Artykuły

  • Skargi i wnioski

    Właściwym w sprawach skarg i wniosków dotyczących działalności  Sądu Okręgowego  w Płocku jest Prezes Sądu Okręgowego  w Płocku.

     

    Skargi w nioski można składać:

     

    1. w formie pisemnej

    -  w Biurze Podawczym;

    -  za pośrednictwem poczty na adres:

     

    Oddział Administracyjny

    Sąd Okręgowy w Płocku

    pl. Narutowicza 4

    09 - 404 Płock

     

    -  pocztą elektroniczną na adres e-mail: prezes@plock.gov.pl

    -  faksem na nr 24 262 25 26.

     

    2) w formie ustnej

    -  osobiście w Biurze Obsługi Interesanta (w formie ustnej- przyjmujący sporządza protokół, który podpisuje podpisuje wnoszący skargę oraz przyjmujący zgłoszenie);

     

     

    Szczegółowy tryb i organizację przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków dotyczących działalności sądów powszechnych określa rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 maja 2012 r. (Dz. U. z 16 maja 2012 r., poz. 524).

Rejestr zmian dla: Tryb i sposób załatwiania skarg i wniosków