Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Tryb i sposób załatwiania skarg i wniosków

Skargi i wnioski

Właściwym w sprawach skarg i wniosków dotyczących działalności  Sądu Okręgowego  w Płocku jest Prezes Sądu Okręgowego  w Płocku.

 

Skargi w nioski można składać:

 

1. w formie pisemnej

-  w Biurze Podawczym;

-  za pośrednictwem poczty na adres:

 

Oddział Administracyjny

Sąd Okręgowy w Płocku

pl. Narutowicza 4

09 - 404 Płock

 

-  pocztą elektroniczną na adres e-mail: prezes@plock.gov.pl

-  faksem na nr 24 262 25 26.

 

2) w formie ustnej

-  osobiście w Biurze Obsługi Interesanta (w formie ustnej- przyjmujący sporządza protokół, który podpisuje podpisuje wnoszący skargę oraz przyjmujący zgłoszenie);

 

 

Szczegółowy tryb i organizację przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków dotyczących działalności sądów powszechnych określa rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 maja 2012 r. (Dz. U. z 16 maja 2012 r., poz. 524).